-->

Google+ Followers

Thursday, September 15, 2011

"Jom Blogwalking"




Join segmen Lulu lagi... heheheheh =) Teruja jap coz dah lama tak join segmen. Hurm Emma join segmen Lulu ni coz nak tambah ramai lagi member-member dalam dunia blogging nie !! Kan best ada ramai kawan ??? tak kisah lah tua ke muda ke, gemuk ke kurus ke, yang penting semangat berblog tu tetap ada !!! yeah !!!
www.tips-fb.com

20 comments:

  1. Salam,

    Akak singgah blogwalking sini dari segmen Lulu Caldina

    Selamat berblogwalking.

    http://bla-bla-blub-blub.blogspot.com/2011/09/segmen-jom-blogwalking-bersama-lulu.html

    ReplyDelete
  2. Blogwalking dari lulu pages. Salam kenal & follow ☺☺

    ReplyDelete
  3. Blogwalking dari lulu pages. Salam kenal & follow ☺☺

    ReplyDelete
  4. Lulu singgah blogwalking kat sini...
    Terima kasih sudi join segmen ni, semoga kita dapat manfaat terbaik darinya.. :)

    Apa yang menarik hari ni??

    ReplyDelete
  5. genk singgah sini
    senang2 nanti dtglah blog genk ya..
    salam perkenalan dari genk

    JOM DATANG BLOG SAYA

    ReplyDelete
  6. blogwalking sini...
    dari segmen yg same..

    http://sweetctie.blogspot.com/2011/09/jom-blogwalking.html
    :)

    ReplyDelete
  7. salam blogwalking, terbuai dari blog LULU ke sini dari segmen yg sama...I follow.

    ReplyDelete
  8. salam singgah dari segmen sama...

    jomlah singgah ke blog Kancil...

    http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/segmen-lulu-pages-jom-blogwalking.html

    ReplyDelete
  9. weeehuu~ dtg terjah cnie dari segmen yg sama jugak.^^
    salam kenal ya! :D

    singgah lar cnie,eheee :)

    http://zareliqaafiqa.blogspot.com/2011/09/jom-blogwalking.html

    ReplyDelete
  10. cik ceria datang singgah sini ^_^

    wah sangat purple la sini..hehe

    salam perkenalan..

    jom singgah belog cik ceria

    http://ceriagurlz.blogspot.com/2011/09/jom-blogwalking.html

    ReplyDelete
  11. hye:)yath bw ke sini:)hehe~~dari segmen yang sama:)

    ReplyDelete
  12. singgah dari segmen yang sama. jom pegi blogwalking sama2. hee :)

    http://faridahnazuahthesinge.blogspot.com/2011/09/jom-blogwalking.html

    happy blogging :P

    ReplyDelete
  13. salam perkenalan. . ryn singgah cnie dri segmen sme :))
    hehhe. . nice blog !

    ReplyDelete
  14. marina berBW sini...sory lambat bertandang...heee~

    http://marinafazli.blogspot.com/2011/09/jom-blogwalking.html

    ReplyDelete
  15. saya datang singgah melawat sini jap... ada sedikit masa malam nih..:)

    ReplyDelete
  16. saya datang singgah melawat sini jap... ada sedikit masa malam nih..:)

    ReplyDelete
  17. hai hai... maaf lmbat dtg terjah ye...hehehe

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!