-->

Google+ Followers

Thursday, September 8, 2011

Bila Emma Kuat Makan !!!

Bila Emma kuat makan,
Orang cakap Emma ada " Membela ",
Bukan bela apa punnn " anak cacing jerrr ",
Hahahaha dah rasa nak makan, so makan jer laaaaa.

Bila Emma tak de selera nak makan,
Orang paksa suruh makan,
Kutuk-kutuk nape laaaaa " Kurus sangat ",
Sakit telinga bila cakap " Tiup angin pun boleh melayang kalau macam nie !! ",
(Boleh kerrr kena tiup angin melayang ??? konfius gileeeee ).




Bila Emma cakap lapar,
Dorang cakap " uish ko nie biar betul, tadi baru makan ",
Bila Emma cakap tak nak makan,
Dorang cakap " alaaaa jom lah makan !!!".

Biar apa orang nak cakap....
Yang penting Emma nak tambahkan berat badan...
Hehhehehe tak syok laaa kurus sangat !!!
Asyik kena kutuk jerrrr.... =(




www.tips-fb.com

15 comments:

  1. emma : lemang n rendang? ade kat dapur nuhhh.. gi hamek. haha

    - kurus sgt sush... gemuk pon sush kan... hihi

    ReplyDelete
  2. aik, tetamu kena maik sendiri ker??? hahahaha

    tulah... kurus payah... gemuk pun payah..=(

    ReplyDelete
  3. kuat mkn...

    tp x gemok pon...

    ni yg xpuas hati ni...

    nk gadoh je rs...hahaha


    tb2 kn...
    ;p

    ReplyDelete
  4. kenapa la kite kurus je an.. haha

    polo sini :)

    ReplyDelete
  5. adui.. macam ni pun ada ka? sabar je la emma.. aku pun suka makan banyak jugak.. tapi tak gemuk2.. maklumla.. aku ada bela benda .. haha..

    ReplyDelete
  6. hakhak..boleh je kot melayang...makan jangan tak makan;-)

    ReplyDelete
  7. boleh r tiup melayang. Search kat kosmo, budak skola balik dari outing masuk longkak sebab kena tiup angin kencang. haa!!

    ReplyDelete
  8. BeloG MTT : hahahahah time kaseh lalingg =)

    ReplyDelete
  9. zulhilmi.tempoyak : hahahah tu la pasal tak jugak gemuk2... hahahah nak gaduh ??? jom..jom....

    ReplyDelete
  10. Umie Artoqiemie : Daa lumrah hidup... accept jer laaa umie =)

    ReplyDelete
  11. Zul Fattah : hahahhah ada bela ??? bela apa nie huh ???? bahaya nieee =p

    ReplyDelete
  12. prinCe arCher : hahahah tengah berusaha makan selagi mampu... hehehe =)

    ReplyDelete
  13. Not so Randy : hahahah yer ker ??? cite karutt nieee hahahah :)

    ReplyDelete
  14. saye pun suke makan..so what..hahhaa

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!