-->

Google+ Followers

Tuesday, August 14, 2012

Tertanya-tanya ???



Assalamualaikum uoals,



Sekarang ramai artis dan personaliti tv berhijrah mengenakan hijab...
Dalam hati tertanya-tanya,
Bila agaknya perubahan tu akan berlaku..
Terlalu banyak tanda tanya...
Sedangkan dalam hati dah terniat dan nak berubah..
Tapi kenapa  tak buat jugak ???
Banyak sangat pengaruh macam nie..
Dan bila kawan-kawan tanya..
" Bila nak pakai tudung ??? "
Sentap... dan diam...
Lalu... " InsyaAllah, dalam masa terdekat nie "
Memang betul, berhijab tuntutan dalam Islam..
Walaupun kita pakai kerana terpaksa..
Tapi bila agaknya keinsafan dalam diri nak berlaku ???



Berdoa semoga Allah permudahkan segala yang di ingini.. amin


www.tips-fb.com

10 comments:

  1. mudah-mudaha kak dapat petunjuk dari nya.. ^_^.

    ReplyDelete
  2. insyaallah..iman doakan ema ke arah tue:)

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan.. amin..

    ReplyDelete
  4. Perkara yg baik jgn dilengah2kan.. Moga Allah memberkatimu selalu sis...:)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum emma...mudah2an ada petunjuknya...:)

    ReplyDelete
  6. kena teguhkan iman awk..hehhe

    ReplyDelete
  7. SEmoga perubahan tu d lakukan demi keikhlasan bkn paksaan.. walopon lama tggu perubahan tu sy tetap tggu..semoga allah permudahkn segala urusan mu.. selamat hari raya maaf zahir batin dr ZM..

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!