-->

Google+ Followers

Tuesday, August 7, 2012

S.A.H.A.B.A.T


Assalamualaikum uoals,

Mood terharu sangat :)
Pagi tadi my best fren share one video to us..
Sangat-sangat membuatkan air mata menitis..
Yerlah... dari video tu nampak setiap perubahan dalam kisah hidup kitaorang semua..
Perjalanan hidup yang penuh suka, duka
Kitaorang tempuh bersama-sama..
Kadang-kadang bila di ingat balik...
Alangkah indah nya sebuah kenangan...
Tapi sayang,
Masa tak dapat nak di putarkan kembali..
Kenangan manis sukar nak di ulang kembali...
Apa yang mampu...
Menatap wajah-wajah bahagia...
Gelak ketawa... menanggis bersama...
Dan hanya kerana itu...
Kita tetap SAHABAT dunia dan akhirat...

video


www.tips-fb.com

6 comments:

  1. senang je... pilih satu sahaja diantara 13 senjata yang ada. bagitahu nombor senjata yang mana dipilih kat blog aku macam biasa ok.

    ReplyDelete
  2. So cipta lah kenangan terbaik masa akn dtg n hargai segala masa yg masih ada selagi mereka masih d sisi kita..kerana setiap detik kenangan manis malahan sedih pon itu tetap kenangan trindah kelak..

    Semoga d sinari dgn kebahagiaan buat mu.. ♡♥

    ReplyDelete
  3. kenangan yg paling susah nak dapat..:D

    ReplyDelete
  4. @dyabunga yup, memang paling susah nak dapat :)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!