-->

Google+ Followers

Thursday, August 2, 2012

JEREBU !!!


Assalamualaikum kawan-kawan

Kuala Lumpur di landa JEREBU lagi...
Pagi-pagi penglihatan pun tak jelas sangat !!
Siapa yang duduk kat atas bukit confirm tak nampak bawah punya...
Setiap tahun mesti ada jerebu kan ???
Tahun nie hutan di Kalimantan Indonesia terbakar lagi !!!


www.tips-fb.com

4 comments:

  1. assalamualaikum emma....asyik la jerubukan tu sebab skg mcm 2 penyakit dtg...;)

    ReplyDelete
  2. @maszull wsalam mama :) tu lahh.. macam2 penyakit dah sekarang nie..

    ReplyDelete
  3. yeka hutan kat kalimantan terbakar lagi. alkisah ingat, ramai sangat orang bakar ayam percik, ikan bakar ngan ayam golek kat bazar ramadhan seluruh malaysia yang menyebabkan jerebu nie..

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!