-->

Google+ Followers

Friday, August 17, 2012

Ehem..ehem... korang jangan jeles ek ??



Assalamualaikum uoalssss,

Mood nak raya dah semakin tinggi..
Lagi 2 hari nak raya.. yeayyy
Semalam... meredah lagi lautan manusia kat Jalan TAR..
Semata-mata kena teman anak buah beli baju raya...
Kesesakan kat sana memang tak payah cakap la...
Kaki asyik kena pijak jer...
Betul-betul menguji kesabaran..
Tapi berbaloi jugak...
Bila dapat baju...
Dapat jugak jumpa fav actor....

ouchhh Fizo Omar.. hahahahhahaha suka..suka..suka

With Karl Shafiq.. eh bagi makan keropok ikan jerk.. kedekut betul celebrity master cheff nie

Tuu dia.. anak buah yang jeles... nak jugak dengan Fizo Omar
Mood raya dah semakin tinggi..
Baju raya dah siap..
Duit raya pun dah siap... hahhahaha


www.tips-fb.com

8 comments:

  1. ieja x minat lngsg dgan fizo

    ReplyDelete
  2. ishh...fizo omar laa..
    dia niaga kat c2 kan?
    npk kurus lak dlm gambo nihh

    ReplyDelete
  3. jelez nyaaaa!....

    "selamat hari raya "..:)

    ReplyDelete
  4. kak raya tu dah sampai.. terima kasih banyak2 kak.. hehe ^_^.. selamat hari raya

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!