-->

Google+ Followers

Wednesday, April 10, 2013

Oh Ulser !!!



Assalamualaikum uoals,


Sakit dalam mulut menyerang
Membuatkan pipi membengkak
Nak cakap pun terasa sakitnya
Oh Ulser,
Kenapa menyerang time macam nie....


Huwaaaaaa


www.tips-fb.com

8 comments:

  1. @Farah Waheda Wahid owhhh dah ade da... nie tgh pakai, rasa mulut macam melekat je skrg nie ;)

    ReplyDelete
  2. Penyakit ni satu je perangai dia. Dia datang ikut suka, kita tak boleh pilih masa bila.

    ReplyDelete
  3. @smbotak tau x pe.. tiba-tiba je ade ;) bila dah kena memang tertahan-tahanlah jawabnya.

    ReplyDelete
  4. saya skng ni pun kena ulser..pegi sek rasa cam mls je nak ngajar..sakit mulut.

    ReplyDelete
  5. @Nick Nashram Tau x pe, sakit je.. tak baik2 pun lagi ;(

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!