-->

Google+ Followers

Monday, April 15, 2013

Jangan gaduh kerana lelaki



Assalamualaikum uoals,

Banyak kali emma jumpa isu tentang,
Perempuan bergaduh kerana lelaki !!
Alahai jatuhlah maruah sebagai perempuan !!
Kadangkala kita tak perlu mempertahankan sesuatu yang bukan hak kita
Dalam erti kata lain
"Kalau orang tak suka... dah la... "
Tak payah nak buruk-burukkan orang lain
Gaduh sampai memalukan diri sendiri

Serius, emma pun pernah hadapi situasi macam nie
Tapi, emma still ingat lagi...
Tak perlu nak jatuhkan maruah sendiri
Kadang-kadang orang akan merampas sesuatu dari kita
Tapi dia sendiri pun tak tahu mana satu permata atau kaca
So, tak perlu nak menghina sesuatu pihak !!


Hari tu dalam tren,
Melihat situasi macam nie..
Si perempuan bergaduh bila kekasih hati di ambil orang lain...
Dan tanpa di sangka... kekasih hati ada insan yang ke 3 dan ke 4
Hahahha so nak salahkan sape ???
Siap main tarik-tarik rambut..
Terjerit-jerit dalam tren...

# Kalau dia bukan untuk kita.. tak perlu di kejar, InsyaAllah.. sesuatu yang lebih berharga 
Allah akan kirimkan sebagai pelindung kita !!


www.tips-fb.com

4 comments:

  1. kumbang bukan seekor x yah gaduh haishhh

    ReplyDelete
  2. betul tu... setuju sgt... ramai lagi yang terbaik kat luar sana.. haih!

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!