-->

Google+ Followers

Monday, April 15, 2013

Misteri orang minyak !!!



Assalamualaikum uoals,


Pernah dengar kisah orang minyak tak ???
Orang minyak yang merogol anak dara
Semata-mata untuk mendapat kekebalan @ kekuatan dari sang syaitan !!

Tapi ini bukan kisah orang minyak yang hitam legam tu..
Tapi ini kisah orang yang tak melumurkan minyak hitam di badan !!
Datang menceroboh rumah anak dara
Dan.....

Cubaan merogol !!
Waaahhh hebat kan orang minyak nie ???
Sehingga pagi... siapakah dia.. 
Masih menjadi misteri !!

Yang nyata
Allah sentiasa melihat
Siapa dia akan terbongkar jugak...
Hukuman di dunia dan di akhirat sedang menunggu !!!




www.tips-fb.com

2 comments:

  1. dulu pernah ada cerita ni tapi dah kena tangkap kan? x silap kakak kat gombak...now dah muncul yang baru pulak ke? hu hu hu...scarynya...

    ReplyDelete
  2. @Farah Waheda Wahid owh ni orang minyak baru muncul semalam kat sebelah rumah ;) teruk betul lah orang tu !!!

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!