-->

Google+ Followers

Monday, April 1, 2013

Genius Matematik



Assalamualaikum uoals,



sape pernah jumpa pak cik nie ???

Kalau korang pergi Masjid Jamek,
Mesti korang akan jumpa dia...
Sesimple dan dengan hanya bawak troli...
Siapa sangka
Beliau adalah Genius Matematik !!!

Serius. emma pernah duduk dan belajar dengan dia dulu...
Dengan kertas soalan yang dia bagi..
Dia tunjukkan jalan mudah untuk setiap pengiraan Matematik !!!


www.tips-fb.com

6 comments:

  1. A'ah, sempoi ja pakcik ni buat math, pernah jumpa dia gak kat dpn masjid..hehe

    ReplyDelete
  2. @Engku Muzahadin tau x pe, memang sangat sempoi kan ???

    ReplyDelete
  3. Pernah dengar lecturer dia masa nak solat jumaat kat bukit damansara. Siap ada yang duduk bersila lagi...

    ReplyDelete
  4. @smbotak tau x pe.. eh, dia pun ade bukak class sebenarnya.

    ReplyDelete
  5. Pakcik ni asal sg rokam@gunung rapat ipoh,,kami belajar dgn dia kat masjid negeri ipoh circa 90s...jazakallah khairan....

    ReplyDelete
  6. Pakcik ni asal sg rokam@gunung rapat ipoh,,kami belajar dgn dia kat masjid negeri ipoh circa 90s...jazakallah khairan....

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!