-->

Google+ Followers

Tuesday, April 16, 2013

Misteri orang minyak terjawab



Assalamualaikum uoals,


Semalam emma ada post mengenai MISTERI ORANG MINYAK dan Wanita Pemuas Nafsu Lelaki
Dan persoalan mengenai orang minyak terjawab
Apabila orang minyak yang jadi suspect utama
Berjaya di tangkap !!
(Waaahh dah macam tulis berita pulak)

Bila di soal siasat...
Siapa nak mengaku !! betul tak ???
Kalau dah buat salah, memang tak kan mengaku...

Akhirnya...
Check in jugak kat hotel besi..

# Jadikan pengajaran dan berhati-hati wahai kaum wanita, 
Wahai kaum Adam, wanita bukan tempat pemuas nafsu serakah kalian


www.tips-fb.com

6 comments:

  1. bahayanyaaaa dunia sekarang. take care emma :) anak dara lagiii orang sukaaa.

    ReplyDelete
  2. @nadia Isteri orang lagi dia suka =D jaga-jaga kak nadia... hehehhe

    ReplyDelete
  3. eh chop! dah tukar template blog barulah!

    ReplyDelete
  4. @Zamani Abe HEHEHHE aah dah tukar =D tapi tak habis lagi nak upgrade nie.. tak de masa nak buat

    ReplyDelete
  5. haih... macam2 dunia sekarang ni...

    ReplyDelete
  6. @Nora Karim tau x pe.. bila nafsu menguasai segalanya =D

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!