-->

Google+ Followers

Friday, January 25, 2013

opsss lemak !!!



Assalamualaikum uoals,



Okay, tadi entry SINI
Kadang-kadang kita sebagai manusia
Selalu mengejar kesempurnaan
Sehinggakan kita lupa pada penciptaNya,

" Eh, kenapa kau kurus ??? "

Bila dengar ayat macam tu..
Kita jadi tak tentu arah..
Tak nak orang cakap dah macam " jerangkung "
Tengkorak hidup tengah berjalan !!!
Betul tak ???
Sibuk nak cari macam mana nak naik kan berat badan !!!

Tapi ....

" Eh, gemuk nya kau !!!! "

Haaaaa mulalah duk belek badan kat cermin !!!
Duk depan cermin berjam-jam..
Lepas tu mulalah...
Cari ubat kurus !!!
Berapa ramai yang dah mati sebab ubat kurus ???
Sedut lemak ???
Alahaiii sakit dan ngerinya bila melihat !!!
Pergi jogging !!!
Haaa amalan yang sihat !!!

Tapi bagi emma,
Bila dah duk depan cermin..
Tiba-tiba nampak sesuatu kat tang pinggang !!!
Ohhh yess saya dah berisi sket !!
Tapi dalam hati... 
" Berisi sikit tak pe...!! "

Kadang-kadang susah kita nak dapatkan kesempuranaan tu !!!


www.tips-fb.com

3 comments:

  1. boleh comment x nie? huhuhu.. g mane td jogging? yolah tu.. kata nk g tp x jugak haha.. jom sabtu nnt jogging.. dpn tv je..

    ReplyDelete
  2. @Eecham zam Alahaiiii tak payah lah kejam sangat !!1 sekeh kang !!

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!