-->

Google+ Followers

Tuesday, January 15, 2013

Aksi sebelum tidur !!



Assalamualaikum uoals,



Sebelum tidur korang buat apa ???
Kadang-kadang kita tak sedar,
Macam-macam aksi kita buat..
Pernah tak korang buat aksi-aksi .....


Korang bukak tingkap,
Then kira berapa banyak bintang kat langit...
Kalau bintang tak de,
Korang kira ada berapa ekor cicak kat siling rumah korang !!!



Siapa kaki baca novel ???
Before tidur mesti sibuk nak habiskan jugak baca novel.. betul tak ???


Aktiviti lelaki suka buat..


Melombong bijih timah !!!
Betul tak ???
Sape yang selalu buat ???
Ngaku cepat !!!
Hehehhehehe

Apa yang penting !!
Korang kena selalu ingat dan amalkan adalah..


Baca doa sebelum tidur !!!


www.tips-fb.com

4 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!