-->

Google+ Followers

Friday, January 25, 2013

Kurus sangat lah...



Assalamualaikum uoals,


Naik bosan dah dengar,
Bila orang cakap...

" Emma, nape nampak kurus nie ??? "

" Huh ??? kurus ke ??? "

" Yup, makan hati ke ??? susah hati ke ??? "
" Tak lah, kerja keras, nak cari duit !!! "

Memang tak kan ada sesiapa yang nampak macam mana aku kerja keras nak cari sepinggan nasi !!
Yang nyata, bila aku susah.. aku tak meminta simpati daripada sesiapa !!



www.tips-fb.com

5 comments:

  1. Samalah kita. Kurus sangat. ni tgh cari ubat nak gemukkan badan ☺☺

    ReplyDelete
  2. kurus eh pls lah.. nie entry 2 tahun lepas punya ke apa?

    ReplyDelete
  3. @Fiza Rahman Hehehhe ubatnya.. silallah makan banyak sket =)

    ReplyDelete
  4. @Anonymous hello mr dengki... kuruslah okay =) tak payah nak jeles kalau perut dah ke depan !! hehehhe

    ReplyDelete
  5. mane taw perot sy ke dpan ke keblakang ke..

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!