-->

Tuesday, November 20, 2012

Tanya sama HATI



Assalamualaikum uoals,

Hari nie nak share sikit tentang kisah Emma. 
Sape yang tak berminat, tak payah baca okay. 
Tiada konspirasi ataupun entry menggedik.  
Hehhehehe wahhh ayat mintak penampar je kan ??? opsss sorry !!!


" Saya  tak nak tahu awak kerja apa !!
Saya tak nak tahu duit dalam account awak ada berapa !!
Saya tak nak tahu gaji awak berapa !!
Saya tak nak tahu harta apa yang awak ada !!
Saya hanya nak awak jujur & ikhlas sayang saya "

Okay, itulah ayat mula-mula Emma bagi kat Incik sayang Emma...
Sebab apa ??? Entah, Emma tak berminat nak tahu semua tu..
Bagi Emma, Emma boleh cari semua tu..
Tapi kasih sayang tak boleh nak cari !!
Sebab tu masa awal perkenalan kteorang Emma tak nak tahu semua tu !!
Kenal, kawan secara ikhlas, 
Tanpa memandang siapa diri dia yang sebenarnya !!

Tapi itulah,
Ingat lagi pesan mama,
" Jangan membenci seseorang, coz orang yang kita benci adalah soul mate kita "
Tapi sekarang Emma akui yang semua tu betul,
Emma pernah tolak Incik sayang 2x,
Tapi dia still tunggu Emma
Still mengharapkan Emma
Allah tu maha adil,
Berkat kesabaran Incik Sayang,
Hati yang keras dan beku untuk insan yang bernama LELAKI akhirnya lembut balik

And sekarang,
Tak ada rahsia antara kita !!
Susah, senang, suka, duka,
Kita kongsi sama-sama !!
Susah awak, susahlah saya,
Senang awak, senanglah saya
Hope Allah panjangkan hubungan nie,
Dan akhiri dengan satu kebahagian yang tak terucap. Amin



www.tips-fb.com

1 comment:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!