-->

Wednesday, October 3, 2012

Wanita Melayu dianggap murahan !!!



Assalamualaikum uoals,

Hi uoals, sihat tak ??? lama jugak Emma tak membebel dalam blog nie. Ada sesape yang rindu kat Emma tak ??? Meh angguk kepala laju-laju... hehehhe *** Okay mood terperasaan lebih pulak... 

Mana dia wanita melayu ??? sila angkat tangan jap !! hehehehe ramai tak ?? Mestilah ramai, betul tak ??? Opss entry kali nie mungkin membuatkan telinga wanita-wanita melayu panas telinga jap.  Jangan marah ek =) Emma just nak share dengan korang tentang pandangan warga asing terhadap wanita melayu.  Mana Emma tau ??? jeng-jeng-jeng... biarlah rahsia ek... apa yang Emma nak share kat korang memang patut pun korang highlight pada diri sendiri okay =)

Kenapa warga asing boleh cakap macam tu ??? Tapi korang tengok ek satu hakikat yang tak boleh nak di elakkan..

Percaya atau tak, remaja yang suka melepak kat shopping complex adalah melayu !! Dan 60% daripada yang melepak tu adalah wanita.  Percaya kan ??? So, bila ramai pelancong yang datang kat negara kita, apa tanggapan dorang pada rakyat Malaysia ???

Then, korang mesti ikut perkembangan semasa kan tentang isu, wanita melayu yang tinggal dengan si kulit hitam ??? Hurm apa yang best sangat nyer dengan bangsa asing nie ??? cuba korang fikir !!!

Satu isu yang paling best adalah, wanita Melayu adalah materialistik !! Dan bangsa asing akan cakap apa korang tau ??? " Malay women only materialistic, if you give them money, you will get whatever you want !! " duit boleh beli segala-galanya zaman sekarang !! termasuk maruah diri.  Betul tak ???



Nota kecik ~ Renung-renungkan ;)




www.tips-fb.com

7 comments:

  1. nauzubillah,,harap di jauhkan..

    gila agaknya

    ReplyDelete
  2. ini adalah nama group kita kat fb... kita ada satu tugasan yang perlu dibuat malam ni.. Sangat mustahak.. Jom berkomunikasi kat group ni..

    https://www.facebook.com/groups/162628450527972/

    ReplyDelete
  3. Kalau tak dapat nak buka link facebook, nanti bagi email korang, nanti sya invite.. sebab group tu rahsia.. hehehe kita kita je yang tahu..

    dan ini pula jawapan sya untuk soalan tu,.. ada sedikit yang tak dapat jawab..

    1. Walther P38
    2. Beretta
    3. Boomerang
    4.
    5. Smith & Wesson model 500 (8.75” Barrel) Magnum 44
    6.
    7 knife model by 211476
    8.
    9.
    10. HFC SD 203 Gas Submachine Gun By TSD

    Saya dpt jawapan tu sebab tengok kod kat pistol.. dan tak tahu jawapan sebenar... Malam karang tak dapat nak online, internet buat hal kat rumah tu.. Kalau setuju, saya terus hantar tugasan kita ni.. mana mana jawapan kita yang sama, sya pilih lah... tapi mana mana jawapan yang tak sama, saya ambil jawapan yang paling banyak dijawab oleh setiap peserta.. Ok ye...

    ReplyDelete
  4. Minta maaf, lari dari tajuk... Saya pilih jawapan dari Nick Nashram sebab jawapan dia lengkap dengan spesifik sekali.. Jawapan yang sya buat, lari dari tajuk.. Hehehe harap korang setuju.. Dan jawapan tu sya dah hantar kat penganjur.. Dan kita yang first hantar..

    ReplyDelete
  5. memang betul..ramai yg camtu...ada duit jer..senang jer bleh dapat apa saja..gadis malaysia mmg ramai camtu...

    ReplyDelete
  6. game ni jadi makin menarik.
    satu lagi yang buat perempuan melayu murah adalah post entri yang memalukan. contoh: pandang payudara buatkan umur lelaki panjang

    dah tu ramai perempuan melayu yang beri komen pada entri yang sebegitu
    kalau dah terbaca, diam2 sudah la. tak perlu nak komen.
    memalukan sangat
    lepas tu komen di blog kata dapat keyword pelik2 , keyword lucah la apa la...hmm...

    ReplyDelete
  7. Saya amat setuju dengan pendapat awak... cuma saya rasa.
    .. hal nie perlu di kaji dengan lebih mendalam...

    Feel free to visit my weblog; Tips Puaskan Suami

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!