-->

Google+ Followers

Friday, September 21, 2012

Syiling..oh syiling...



Assalamualaikum uoals,


Siapa pengumpul duit syiling ??
Angkat tangan cepat !!! hehehehe
Nak tengok, berapa ramai yang suka mengumpul duit syiling.
Selalunya, orang tak suka bila ada duit syiling !!
BERAT katanya,
LECEH... malas nak simpan !!
Tapi korang tau tak...
Kita ni memang confirm-confirmlah pemalas nak simpan duit !!
Betul tak ???
So rasanya tak salah kalau duit syiling tu korang simpan...
Orang tua-tua cakap,
" sikit-sikit, lama-lama jadi bukit "
Kan ke bila korang tak ada duit.... haaaaaa
Masa sesak tengah bulan,
Boleh jugak korang korek syiling tu...
Betul tak ???



www.tips-fb.com

1 comment:

  1. me n the gang suka saangat simpan duiy syiling ni....dah banyak pun..hehe

    sepenaraya.blogspot.com

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!