-->

Google+ Followers

Wednesday, September 19, 2012

Nak senyum sampai telinga



Assalamualaikum uoals,

Mood rasa nak senyum sampai telinga jap ..
Eh, kenapa ????
Hehehehhe yerlah.. first time mengupdate blog dengan hp baru... ahhahahahah
Penat duk tunggu... kumpul duit... kurangkan shopping 
Semata-mata nak dapatkan hp idaman hati..
Alhamdullilah... cash sudah beli hp baru.. yeayyyy
Penat jugak lah meredah dengan En sayang pergi cari hp !!
Yang nyata,
Emma just duk angguk and geleng-geleng je..
Kalau suruh buat benda lain InsyaAllah tau..
Tapi bila suruh tengok application yang banyak dalam hp..
Tuuuu diaaa boleh juling biji mata !!
Memang tak faham ler.. setakat sikit-sikit tu tau la...
So nasib baik ada En sayang yang teror bab-bab tu..
So Emma serahkan pada yang pakar !! hahahaha
Dan hasil nya... hp idaman hati menjadi milikku :)
Dah dapat satu hal pulak...
Jenuhlah En sayang duk ajar macam mana nak pakai.
Amik kau Emma !! terkial-kial nak pakai..
Hahahah tapi mula-mula je.. 
Sekarang dah expert da... hahahahha KONONNYA LAHHH

Lalalalala akhirnya senyum sampai telinga

www.tips-fb.com

7 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!