-->

Google+ Followers

Monday, September 24, 2012

Kalau dah jodoh....



Assalamualaikum uoals,


Entry khas untuk my beloved fren,
Tahniah untuk Nurashikin and pasangannya...
Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.. amin

Kalau dah jodoh tak kemana,
Beribu batu jauh terpisah,
Pelbagai halangan,
Kalau dah Allah takdirkan ...
Maka jadi lah ia...
Dan jodoh, pertemuan telah tertulis di Lohmafuz..
Hanya kita perlu mencari...
Kadang-kala kita tak perlu mencari..
Kerana ia akan datang sendiri..

Siapa sangka,
Perkenalan yang singkat..
Membawa ke jinjang pelamin...
Tau tak ??? dorang hanya kenal selama seminggu jer...
Pelik kan ???
Kalau Allah dah tentukan...
Tak ada kuasa yang mampu menghalang kuasa Allah


Tahniah Ekin :)

P/s : Semoga kekal and bahagia hingga ke akhir hayat.. amin 

www.tips-fb.com

3 comments:

  1. itulah ajal maut jodoh pertemuan itu rahsia allah...
    kita merancang kalau dah tertulis di luthmahfuz.. elak mcam mana pon pasti akan jadi juga

    ReplyDelete
  2. salam emma cute.. ni ade tgsan baru.. jom kita sama2 komen bg semak!! hihihih

    http://awieomar.blogspot.com/2012/09/blogger-3-battle-royale-episod-3.html

    ReplyDelete
  3. salam emma cute.. ni ade tgsan baru.. jom kita sama2 komen bg semak!! hihihih

    http://awieomar.blogspot.com/2012/09/blogger-3-battle-royale-episod-3.html

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!