-->

Google+ Followers

Wednesday, September 19, 2012

Kenapa ??? Why ???


Assalamualaikum uoals,


Kadang-kadang hati selalu tertanya - tanya,
Kenapa kita senyum ???
Bukan ke senyum itu satu sedekah ???
Kalau macam tu banyak lah pahala kita bila setiap kali kita senyum !!
Tapi kenapa kita SENYUM ???

Kadang-kadang hati selalu tertanya - tanya,
Kenapa kita MENANGGIS ??
Manusia memang dilahirkan dengan sifat yang halus,
Mudah tersentuh dan akan menanggis tentang sesuatu...

Kadang-kadang hati selalu tertanya - tanya,
Kenapa kita tak pernah bersyukur dengan setiap anugerah yang Allah berikan ???



www.tips-fb.com

7 comments:

  1. syukurrr.. syukurr.. syukurr.. ya Allah.
    Syukur Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum emma...betul tu kenalah bersyukur atas anugerah dr NYA...:)

    ReplyDelete
  3. INFO TERKINI – BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE
    Entri B3:BR episod 2 telah disiarkan.
    http://awieomar.blogspot.com/2012/09/blogger-3-battle-royale-episod-2.html
    Mulakan misi anda untuk menyiapkan tugasan demi menyelamatkan anda dan ahli kumpulan dari tersingkir.
    Keputusan terkini Tugasan Imuniti Episod 2
    DEUX : 1 entri
    Senshi BurogÄ : O entri

    ReplyDelete
  4. hai blogger!
    sorry lama x on blog..
    ingat da senyap jap dri blogging..
    pape rodger kat tweet la..


    senang nak berkomunikasi..

    ReplyDelete
  5. ini adalah tugasan untuk kita.. tarikh tutup 23 hb, hari ahad ni.. Sekiranya kita lambat siapkan, sekali lagi kita akan dikenakan penalti yang menyebabkan ahli kita akan di singkirkan.. kerjasama adalah kunci kejayaan kita... hehehe

    ReplyDelete
  6. salam ema...
    harap dpt beri kerjasama eak siapkan entry yang abg awie buat :)
    buat simple2 pon x pe.. janji kali ni grop kita x kena denda!! wehaa!!
    gambate gambate!!

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!