-->

Friday, April 22, 2011

Scream 4

Selamat pagi kawan - kawan !!! korang dah breakfast ker??? Pagi nie rasa macam ceria jer... nape yer??? aku pun confius !!! Maybe hari nie hari Jumaat kot !! Esok kan dah weekend... CUTI... itulah saat - saat yang aku nanti - nantikan !!! Aku nak rest puas -puas !!! hahahahaha

Korang dah tengok ker cerita " SCREAM 4 " kat cinema??? Mesti tak kan ????  
hahahah aku da tengok dah.... 


Cerita ni tak lah best mane pun !!!  Stok nak jerit - jerit boleh lah... coz ada banyak scene yang buatkan korang akan rasa terkejut nie... Tapi bagi yang takut tengok darah, aku nasihatkan korang tak payah lah pergi tengok... kang ada yang pengsan dalam Cinema...!!! Korang jugak yang payah nanti... 

Bagi aku cerita "SAW " lagi mengerikan dari cerita nie... lebih banyak aksi darah-darah nie... tapi tag line dalam cerita nie korang tau tak ape???

" What your favorite scary movie??? " 

then bila sape jer yang dapat call dari pemanggil misteri nie confirm-confirm jadi mangsa seterus nya...

so lepas nie if ada phone call kat office, aku tak nak jawab boleh tak ???? hahahahah
Note : Thanks kepada insan yang bermurah hati belanja saya tengok cerita nie... hehehehe


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!