-->

Monday, April 18, 2011

Ceria ker???

09.20am~~ Gud morning all.... hari nie hari Isnin, sah-sah ramai yang maas nak pergi keje kan ??? hahhaha aku pun macam tu jugak pagi nie... lebih-lebih lagi hujan yang lebat mencurah-curah dari perut bumi pagi tadi. Rasa macam nak tarik selimut jer lagi ....rasa macam tak puas jer cuti dua hari !!! boleh mintak extra holiday x???? Confirm-confirm boss aku membebel dengan aku !! 
Oh tidak !!!

Last week aku nie bz sangat, macam-macam even yang aku pergi.. on Saturday, aku sempatlah meluangkan masa pergi Majlis pernikahan kakak member aku nie, "Hadi" dekat kampung pandan. Ikutkan hati macam malas jer nak pergi... rase cam nak tido jer kat umah... hahahahha tapi bila mengenangkan telah dijemput and berkali-kali diingatkan akhirnya aku pergi jugak...

(Kan saya dah janji !! bukan apa, takut dengan ugutan seseorang sebenarnya... bahaya tu if tak datang !!! )

Then semalam ada agenda yang agak menarik... heheheh nanti aku cite kat the next post... hehehehhe LAYAN !!! 
NOTE : Saya sangat..sangat..sangat enjoy this weekend!!! thanks gang!!
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!