-->

Thursday, April 7, 2011

Ku Menunggu

04.48pm ~~~ Selamat petang semua??? Korang semua buat ape??? Jom join aku tea time!! hahahaha... Sambil aku makan " Butter Cookies and Chipsmore cicah dengan air tea o " sangat best kan ??? hahahahaha

Hari nie aku sangat..sangat...sangat lah bengang!! Nak tau nape??? Gaji tak masuk lagi lah... ( Lambat kan ??? Orang lain gaji dah nak habis dah.. aku ??? gaji pun tak dapat lagi ) Bila aku tanya bos aku dia boleh buat derk jer... cakap nak bagi tapi tak jugak bagi-bagi !!! 


Hurm sangat lah sedih hari nie.. and aku masih tertunggu-tunggu gaji... kang aku nyanyi lagu " Ku Menunggu " lak kang!!! Aku pun tak faham la, bukan bos aku nie tak ada duit. Baru jer dapat payment last week... takkan lah nak bayar gaji staff pun  tak boleh. Bukan lah banyak mane pun gaji kteorang yang dia nak delay-delaykan tu !!!! 


Note : Memang tak puas hati betul lah
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!