-->

Wednesday, April 20, 2011

Ade aku kisah ker???

10.00am~ Morning all, korang dah breakfast ker??? tak kisah lah ape pun korang makan, coz aku pun baru lepas breakfast.!! having Nasi lemak with nescafe tarik !! ( membuatkan aku rase sangat sakit perut !! )

Korang ceria tak hari nie???? hope korang ceria dengan dalam kehidupan korang coz kita mesti selalu ceria... hahahaha. But aku tak berapa nak ceria lah pulak, yerlah ada je insan yang nak rosakkan mood aku nie... but ada aku kisah ker???
Actually ade gak terkisah sikit, urm lebih kepada terasa hati lah... hahahha but, saya malas nak amik kisah pun !!! 

" Everytime I start to forget u, u come back and haunt me..." 
Sangat terasa jugak bila aku baca status nie kat fb seseorang nie!!! and aku tak pulak nak letak status macam tu kat fb aku pasal dia, but ade aku kisah ???
Nak cakap apa pun, cakaplah !! mulut orang bukan macam mulut perigi boleh tutup-tutup!!  Hope dia berbahagia lah sebab dah buat aku sakit hati pagi-pagi nie.
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!