-->

Google+ Followers

Thursday, April 7, 2011

Rindu ker???

Semalam aku ingat sangat kat dia..
Tetiba boleh nanggis lak...
(Ish Emma, emma pe nak jadi ngan ko ni huh ???)
Lebih - lebih lagi bila aku dengar lagu 
" Dadali - Di saat aku mencintaimu..."
Lagilah meleleh air mata aku nie..
(Sampai bengkak-bengkak mata aku nie) 
Ish..ish..ish... ada ke patut ???? Tak patut betul !!!
Tapi itulah hakikat, walau pun aku kuatkan semangat 
Tapi dalam hati hanya Allah je yang tahu...
Tapi aku tetap mendoakan kebahagiaan dia..
Aku rindu nak gelak macam dulu,
Kadang-kadang aku rasa kosong sangat life nie
( aku pun tak tahu nape?? )
Bukan tak ada yang datang menceriakan aku
Tapi hati aku still ingat dia
Mampu ke aku lupakan orang yang pernah tengok aku nanggis???
Orang yang selalu tengok aku ketawa???
Orang yang ada bila aku sedih dan bermasalah???
Orang yang selalu bagi kata-kata semangat???
Orang yang pernah melihat kegagalan aku ???
Dan orang yang pernah lihat kejayaan aku ???
Mampu ker???
Aku tak mampu... walaupun aku cuba
Tapi ingatan tetap ada
Dan sekarang aku hanya mampu mendokan 
KEBAHAGIAAN yang dia cari dia dapat !!









www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!