-->

Monday, April 11, 2011

Festival Kasut

Hi selamat pagi semua.... Korang pergi tak " Festival Kasut 2011 " last week kat PWTC??? so aku nak cite la tentang penjelajahan aku and ieda last week...

First place mestilah ke Festival Kasut 2011.. niat dalam hati nak jugak membeli kasut... tapi tu lah bila dah jalan dalam festival tu tak banyak yang dapat menarik minat aku... dalam erti kata lain aku tak berapa nak gila sangatlah tengok kasut-kasut kat situ.. padehal aku lah " hantu kasut " sampai kat rumah aku tu dalam shoes rack penuh dengan kasut aku jer... 



Namun dalam sibuk mencari something yang boleh menarik minat aku and Ieda yang agak excited pada mulanya, ditambah pulak dengan orang yang agak ramai aku terpandang akan seseorang.... nak tau tak sape???


Ha mestilah Dato Jimmy Choo.. pereka kasut yang terkenal tu... excited sangat aku time tu dapat bergambar dengan dia... jeng..jeng... korang nampak tak tangan dia kat mane??? hahahahaha nasib baik aku single skang... if tak sure jeleous !!!!







Walaupun kteorang tak beli pape kat Festival kasut tu, sempat jugak lah kteorang melepaskan geram dengan Shopping... hahahah dan ternyata Ieda lebih gila dari aku dalam bab shopping nie... heheheh ( nasib ko la ieda ) dan destinasi kami adalah SOGO....


Dan kat sini lah aku and Ieda shopping macam nak rak... try baju, seluar, kasut... and last-last satu barang jer kteorang beli... hahahahha (itulah dia kalau perempuan shopping)

Lepas tu ..... " MAKAN TIME " !!! 


Mestilah destinasi makan kat Pizza Hut... tempat fav kteorang... so makan sampai kenyang k.....

Road Tour kteorang tak habis lagi coz Ieda nak beli Tudung... biasalah sekarang kan ada macam-macam design tudung baru... so kat Jalan TAR kami shopping lagi... hahahhaha ( inilah perempuan bila dapat gaji ) 

Dan sempat jugak lah Ieda suruh aku mencuba tudung... yer lah aku penah ada niat nak pakai tudung!! tapi tak ready lagi... so aku just try jer... ok x ????



Note : Jalan-jalan sampai penat tapi rasa berbaloi bila dapat apa yang kita nak....
www.tips-fb.com

3 comments:

  1. Phewwiittt..sure guys kat luar sn tangkap cintan..heheh

    ReplyDelete
  2. huhu sesi membodek oleh Ieda... x de makne nyer mak cik oiiit

    ReplyDelete
  3. nice blog :)
    btw,follow mine
    http://cikeylaslifenluv.blogspot.com
    TQ :D

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!