-->

Thursday, December 8, 2011

Facebook tempat lepas geram ????

12.20pm@Bangsar

Oleh kerana hari nie hari yang agak membuatkan Emma bersenang lenang kat office sambil duk menghadap pc yang sentiasa sedia memberikan khidmat percumanya... maka habislah segala isi-is perut dalam Facebook Emma jelajah.. hahahahha siyes... macam-macam yang Emma nampak dalam Facebook nie.. hahahahah maka hari nie Emma mengisytiharkan diri sebagai " Silent Stalker yang berjaya " heheheheheh.



Korang perasan tak ??? setiap hari mesti akan ada post-post dari pengguna facebook.  Macam-macam post ade !! Ade yang cerita pasal dorang sedih, dorang happy, dorang marah, dorang nak gelak, buat lawak bodoh yang mampu mengelikan  isi perut korang, But korang perasan tak yang kadang-kadang pengguna Facebook nie akan tulis something yang tak elok orang lain baca... Let say, something like maki-maki other people!! Wow.... banyak dah kot yang Emma nampak !! Facebook nie dah jadi macam tempat nak lepaskan geram dan marah pulak !! But dorang sedar tak yang apa yang dorang post tu kan menunjukkan sifat sebenar mereka !! Dan ternyata mereka tak mampu nak kawal perasaan marah dorang !! So Facebook lah yang jadi mangsa.. Betul tak ???




Dan kerana Facebook, twitter dan segala lah laman social membuatkan pasangan suami isteri bercerai, kekasih berpisah, anak bergaduh dengan mak ayah, dan membuatkan kita leka seketika..betul tak ??? hehehhehe 



www.tips-fb.com

4 comments:

  1. BETUL! sokong emma..bila wat status duk kutuk org lain..tetiba ada la yg tukang komen..sama2 mengutukk..haishhh

    ReplyDelete
  2. Mizfantagiro : Hehehhe kan tak pasal2 sama2 dapat dosa kering jer...

    ReplyDelete
  3. nadh rasa paling ramai lepas geram tu kat tetuit. :D

    ReplyDelete
  4. terpulang la mcm mana individu tuh sendiri nak buat cmna ngan pesbuk, twitter dsbg..

    klu dorg jadikan sbg jd bahan nak kutuk mengutuk org, baik tutup jer pesbuk tuh...

    ntah pape ntah org jenis cmnih..

    ehh, emo pulak komen nih..haha~~

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!