-->

Friday, December 6, 2013

Lawak Ker Der 3 - Oleh ESCAPE


Assalamualaikum uoals,


Lawak Ker Der 3 kini kembali menggegarkan Istana Budaya. 

Korang boleh menyaksikan lawak-lawak yang akan membuatkan korang rasa akan ketawa sehingga retak-retak dinding Istana Budaya bermula 4 - 8 Disember 2013.

Tak percaya ???? Serius, korang tak akan rasa rugi walau sesen pun bila korang keluarkan duit untuk beli tiket !! Tau tak sebab apa ???? 

Kali nie Hans Issac dah bawa satu kelainan di mana Hans telah menggabungkan wajah baru dan wajah lama !! Tentu korang rasa menarik kan ??? Yerlah bila otai dan junior bersatu dalam satu pementasan, pasti akan bergegar Istana Budaya tu kan !!!

Tagline sekejap " ESCAPE mencuit anda dengan Lawak Ke Der 3 "

So, memang rugilah siapa yang tak datang tengok Lawak Ke Der 3 !!! Sebab apa ??? Confirm korang akan rasa urat-urat perut korang senak bila tengok lawak-lawak super duper superb daripada Jambu, Harith Iskandar, Nabil dan satu-satunya pelawak berbangsa Cina, Douglas Lim.

Kehebatan Lawak Ker Der 3 terbukti apabila tiket untuk persembahan pada malam pertama habis di jual. sehinggakan ramai yang frust sebab tiket habis !! So lain kali korang kena booking ticket cepat-cepat " Siapa dulu dia dapat !! ".  Kalau korang nak tau sejauh mana kehebatan Lawak Ker Der 3, korang kena saksikan sendiri !! barulah korang akan rasa Aura yang sebenar !

Alhamdulillah, terima kasih kepada ESCAPE kerana memberi emma peluang untuk menyaksikan persembahan pembukaan pada hari pertama bersama dengan blogger-blogger yang lain.



Iklan sekejap,

Bagi peminat Lawak Ker Der yang tak dapat menyaksikan persembahan di Istana Budaya, ada satu berita baik untuk korang semua... jeng..jeng.... 

Kini, korang boleh saksikan Lawak Ker Der 3 secara ekslusif di ESCAPE bermula 31 Disember 2013 yang akan di tayangkan selama enam bulan !!! eh, lama tak ??? confirm lama kan !! 

Bagaimana ???

Korang kenalah jadi pelanggan ESCAPE dulu tau !!!  So korang jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan pelawak-pelawak Lawak Ke Der 3 kesayangan korang di ESCAPE ^_^

Oh ya, bercakap mengenai peluang... khas untuk pelanggan CELCOM jangan lepaskan peluang untuk menyertai peraduan Cuit-Cuit Menang Duit @ ESCAPE yang menawarkan hadiah tunai RM 5,000 setiap hari !! Berbaloi dan lumayan kan ???

Macam mana nak menang ???

Mulai 7 hingga 27 Dis 2013, pelanggan Celcom perlu menonton YouTube Channel – cuit-cuit @ESCAPE atau klik: https://www.youtube.com/channel/UCj_-0IGMHwc2r7tDLv2De2g setiap hari untuk menjawab satu teka-teki yang akan dikemukakan oleh pelawak Lawak Ke Der 3.

Korang hanya perlu meneka dan menghantarkan jawapan yang tepat dengan cepat ke 20888. Jawapan tak perlu panjang. Cukup dengan hanya satu perkataan.

Nak tahu lebih lanjut ?? Layari  LAMAN WEB ESCAPE

Dari tadi Emma asyik sebut pasal ESCAPE.  Apa yang korang perlu tahu :-



ESCAPE merupakan dunia hiburan peribadi  yang boleh korang bawa ke mana sahaja. Nikmati pelbagai video hebat, filem, konsert, berita, acara terkini dan banyak lagi, semuanya setempat.

Korang boleh memilih untuk membayar dan menonton filem kegemaran korang dengan sekali bayar atau korang boleh melanggan akses bulanan tanpa had dengan hanya RM25 sebulan !!! di ulangi ye... TANPA HAD !!!

So, korang tak kan terlepas menonton filem atau drama bersiri kegeramaran korang pada bila-bila masa dan di mana jua korang berada !!!

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari  www.ESCnow.com sekarang !!! Jangan lepaskan peluang !!!!





www.tips-fb.com

7 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!