-->

Tuesday, May 24, 2011

"Pirates of the Caribbean" the BEST

10.00am@Bangsar~ Gud Morning all !!! Semalam aku pergi tengok cite " PIRATES OF THE CARRIBBEAN " thanks to insan yang belanja aku tengok cite tu !!! hehehe tak sia-sia pergi tengok walaupun kaki aku sakit. !!! Korang dah pergi tengok ker cerita tu ??? Aku cadangkan korang pergilah tengok cerita tu... tak pun tunggu jer lah ASTRO 1ST siarkan cerita tu !!! hehehe tak payah nak beratur panjang-panjang nak beli tiket... tak pun tak payah nak gunakan jari jemari korang untuk booking ticket kat internet ataupun membazirkan kredit hp korang nak call buat reservation.... sekarangkan semuanya dah dihidangkan depan mata... just keluarkan duit jer !!! tak de duit tak dapek den nak nolong eh !!


Cerita nie tak adalah rasa bosan ke ape ke coz dengan aksi selamba  Captain Jack Sparrow 
( Johnny Depp ) korang takkan rasa rugi duit korang untuk beli ticket... hahahaha



Dan yang paling kelakar nya member aku nie dah tertawan hati lah pulak dengan si mermaid dalam cite nie... ish..ish...ish...

 

www.tips-fb.com

2 comments:

  1. best ek? nak tengoklah nanti! =D

    ReplyDelete
  2. best... pegi lah tngok... tak rugi punye...

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!