-->

Wednesday, May 18, 2011

NUR KASIH THE MOVIE

03.20pm @ Bangsar~ Hi all, macam lama jer tak post entry kat blog nie... hahaha bukan apa, aku agak bz sikit and tak tau nak post entry ape.. dalam makna lain nyer... " NO IDEA" hahhaha

But aku tak sabar nak tunggu esok.. hehehe bukan ape just nak tengok " Nur Kasih The Movie".


Hahahah lebih-lebih lagi actress fav aku yang berlakon. Sape???? Mestilah Tiz Zakiyah !! aku memang minat Tiz nie coz lakonan dia ok lah, tak la mengada-ngada sangat. ops!!!


And aku tak pernah miss cerita nie masa ditayangkan dekat Tv3 sebelum nie... Setiap Jumaat 09.00malam. Confirm-confirm aku dah duduk depan tv nak tengok cerita nie... hehehe


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!