-->

Google+ Followers

Sunday, February 17, 2013

will u marry me ???



Assalamualaikum uoals,


Alhamdullilah, rasa terharu and tak sangka pulak...
Bila apa yang dia cakap dia buat...
Semalam lepas habis keje..
Terus jumpa Incik syg...
Once kteorang dinner...
Dia boleh buat suprise pulak...

" will u marry me ???? "

lalallalalala.... sukanya... hahahhaha kembang semangkuk jap !!

" tak romantik betul lah awak nie.... cincin mane ??? "

" owhhh cincin...." 
tadaaaa berkilau mata jap bila tengok butir-butir putih yang berkilau tuuu...
wuhaaa cantik nya....

cepat-cepat hulur tangan....
hehehhehe tak sabar nak cincin tu masuk dalam jari jemari nie.. heheheh

" tak payah jawab dahhh... memang gelojoh pun... "

cehhhh, ayat bikin panas nie...

jelir lidah jap... " tak payah jawab dah ekkkk "



" Bila sekali saya dah terima awak jadi sebahagian dari diri saya... so i mean it... and bila saya yakin awak boleh jaga saya... saya hargai sangat "

www.tips-fb.com

4 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!