-->

Google+ Followers

Monday, February 25, 2013

Branded ?? Perlu ke ??


Assalamualaikum uoals,


Selamat pagi, salam hari Isnin
Walau pun mood malas nak pergi keje melanda pagi tadi..
Namun tetap ku gagahkan diri keluar mencari rezeki..

Branded ??? Perlu ke ???
Kadang-kadang kita tengok asal keluar je bergaya,
Orang kata " Biar papa asal bergaya "
Hohoho rasanya perlu ke ???
Kalau keluar tu...
Dari hujung rambut sampai hujung kaki..
Semuanya nak berjenama
Bagi emma, 
Tak salah pun.. asalkan korang mampu..
Kalau tak mampu,
Korang beli yang tak berjenama pun orang tak kisah pun !!

Kadang-kadang tu..
Orang malu if nak beli pape kat pasar malam.
Kononnya tak de standard !!
Ishh ishh kadang-kadang tu kalau tengok kat pasar malam pun ada jugak yang cantik 
Walaupun harga murah, tak berjenama..

Apa yang penting adalah kualiti !!
If korang beli barang yang harga beratus ribu pun,
If kualiti tak ada tak guna jugak !!
So tak perlulah nak berbangga if korang pakai yang berjenama !!
Coz yang berjenama belum tentu menjamin kualiti !!






www.tips-fb.com

4 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!