-->

Google+ Followers

Thursday, August 14, 2014

Throwback : We Just married



Assalamualaikum uoals,


Entry seterusnya hari nie... tara tang tangggg :) i'm lovin it...
Lepas habis je sesi kami di nikahkan di masjid Kampung Bharu
Masing-masing duk pakat balik rumah coz dah kemain laparnya...
Maklumlah dah time lunch kan !!!
Lepas makan je.. terus ajak sepupu jadi photographer tak bergaji kteorang !!
Rasa sayang pulak nak bukak baju nikah time nie...
Terus ajak sepupu berphotoshoot kemain gedik bagai
Memandangkan jalan jammed,
Kteorang decide pergi tempat yang paling dekat !!!
Yeahhhh ISTANA BUDAYA nampaknya jadi mangsa kegedikkan dan kegilaan kami ..

Jommm layannnnnn :)







Lepas habis je sesi kegedikkan kami berphotoshoot
Terus balik rumah dan bersedia dengan majlis resepsi kat dewan esok...
Time nie suami dah balik Ukay Perdana dah...
Kemain duk melarikan diri ekkk !!!

www.tips-fb.com

4 comments:

  1. tahniah sis,moga kekal ke jannah

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah.. insyaallah... thanks niena :)

      Delete
  2. Assalamualaikum emma. wahh cantik2 gambar ni ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam yangg, heheheh thanks sheila... baby adam pun comel... rasa nak cubit je pipi..:)

      Delete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!