-->

Google+ Followers

Thursday, March 6, 2014

~ Alhamdulilah



Assalamualaikum uoals,



Kadangkala rasa bersyukur bila apa yang kita nak kita dapat
Kadangkala kita lupa bila dah dapat apa yang kita nak !!
Ingat lagi,
Dulu... bila hati terlalu kecewa
Menanggis dan berdoa
Agar suatu hari nanti
Allah makbul kan doa
Alhamdulilah,
Satu per satu Allah makbulkan doa

Dulu, 
Bila mama suruh pakai tudung
" alaaa mak, nantilah... tak nak jadi hipokrit !! "
Tapi bila Allah bukak kan hati
Mama orang pertama yang emma tunjuk
" Mama, cantik tak ???? "
Bila ingat balik,
Pernah ada rasa nak bertudung
Tapi...
"arghhh, panas lahhh " (tu baru panas dunia !!!)
Tapi....
"Kumpul stok tudung dululah..." 
Tapi....
"Aku tak nak jadi hipokrit lah" (weh, tak malu ke dengan Allah ???)


Sekarang,
Hipokrit ??? 
Seikhlas hati tanpa ada paksaan !!
Kumpul stok ???
Setiap dapat gaji confirm shopping tudung !!
Panas ???
Tak rasa pun panas walaupun bertutup. Sedangkan kadangkala bertudung di tengah panas terik, still rasa macam ada angin sepoi-sepoi pada bahagian kepala kita. Serius !!!

Cuma...
Bila agaknya kemalasan nak update balik blog nie,
Sesi keluarkan semua gambar yang tak bertudung tu yer ???
Haiiiiii, incik tunang dah banyak kali bagi hint dah nie ... :(


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!