-->

Google+ Followers

Tuesday, March 26, 2013

Si kaki kikis


Assalamualaikum uoals


Ingat lagi tak emma  pernah post tentang  " Lelaki kikis duit perempuan "
Siapa pernah berhadapan dengan lelaki macam nie ???
 Angkat tangan cepat !!!

Selalu kita dengar tentang perempuan yang KIKIS duit lelaki,
But sekarang nie.... ramai tau sang jejaka kat luar sana yang kaki kikis jugak !!
So... to  Women, Please beware !!

Ayat si kaki kikis...

1)  Kalau setiap kali keluar, perempuan je yang keluar duit !!

" u, i tak lupa bawak wallet la... u bayarkan ye... "
" u... i tak ada duit la.. kan i tak dapat keje lagi... "


2) Kalau asyik nak meminjam je... bank negara pun boleh bankrup !!

" u, i nak pakai duit la... "


3) Suka-suka je nak "pow"

" U, i nak baju nie.. u belikan !!! "


# so " sayonara bye bye " to si kaki kikis 
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. kadang2 ade lelaki pengikis.
    kadang2 ade perempuan pengikis..huhu

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!