-->

Google+ Followers

Friday, March 8, 2013

Lelaki kaki kikis perempuan !!!



Assalamualaikum uoals,


" Lelaki kaki kikis Perempuan !!! "

Apa pandangan korang ???


Selalunya kaum wanita di kaitkan dengan " Kaki pisau cukur duit lelaki "
Tapi apa pandangan korang terhadap " Lelaki kaki pisau cukur duit Wanita ??? "


www.tips-fb.com

7 comments:

  1. Jwb nyer selamat tinggal laaaa :)

    ReplyDelete
  2. xssuai lngsung dijadikn suami..esok2 pmpuan tu dh xde duit dia tinggalkn ler..hihi

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum emma...mmg x sesuai langsung angkat kaki awal2 la...;)

    ReplyDelete
  4. baru kena kikis duit ngan ex... sampai dia tipu mak dia cakap saya fitnah dia tidur ngan saya. bila terangkan kat parents dia, mak dia tak percaya and ayah dia plak kata anak dia tak bersalah.

    ReplyDelete
  5. i pernah ada pengalaman mcm ni.not sure why he is likr that.dia sndr ckp nak bini kaya.n the best part is....bila keluar asyik i je yg belanja.dia xpulak nk belanja.dan

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!