-->

Google+ Followers

Wednesday, March 6, 2013

Pray for SABAH


Assalamualaikum uoals,

Sebelum nie emma tak hiraukan sangat pasal isu sabah
Tapi bila ada sesuatu yang buat emma amik tau pasal isu nie..
Setiap hari emma akan ikuti perkembangan kat sana
Tiap-tiap pagi isu sabah jadi perbualan kteorang kat ofis
Masing-masing keluarkan pandang dorang


Kalau tengok kat Twitter, facebook.. semua laman sosial
Masing-masing berbalah
Pertahankan pendapat masing-masing
Ada yang benar
Ada yang tidak
Cukup-cukuplah isu nie
Tak perlu nak berperang sesama islam

Pertahankan hak yang dah lama terbiar
Kenapa baru sekarang isu ni timbul ???
Konspirasi ?? Politik ?? Keadilan antara manusia ???
Dunia Allah ni luas,
Tak perlu berebut sehingga berlakunya pertumpahan darah !!

Malaysia dah cukup aman sebelum nie
Tiada peperangan !!
Tapi kenapa timbul sekarang ???

Pray for SABAH
Salam Takziah kepada keluarga yang gugur mempertahankan negara

Al-fatihah



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!