-->

Wednesday, November 16, 2011

AKU BUKAN TOMBOY !!!!

12.20pm@Bangsar

Hi, selamat hari rabu !!! Hari ni 16 November 2011.... So ape lagi... jom esok semua serbu pawagam... !!!!! Kita serang cerita "Aku bukan tomboy" hahahahah tak sabar rasanya nak tengok cerita nie !! Lebih-lebih lagi my favorite actress "SCHA ALYAHYA" yang ebrlakon dalam cerita nie... waaaaaa memang tak sabar !!!

Firstly, meh sini baca sinosis ceritta nie.... :

Kehadiran farisa atau Eisha dalam hidup Harry dan Burn benar-benar mengubah pendirian dua jejaka terhadap gadis yang berpewatakan lelaki. Kali pertama melihat Farisa di sebalik topeng lelaki, mereka mula jatuh hati dengan gadis itu. Bermula dari zaman persekolahan yang penuh dengan dugaan kerana sering diganggu oleh beberapa orang pelajar ‘pengkid’ antaranya Bell dan Sam.

Tekanan disekolah yang dialami Farisa mendorongnya untuk mentransformasikan dirinya sebagai seorang yang berpesonaliti agresif dan kasar. Di sebalik penampilan bagai seorang lelaki, Farisa masih mempunyai naluri sebagai seorang gadis sejati. Perwatakan sebegini berterusan hingga ke alam pekerjaan sebagai penghantar pizza. Plot cerita bermula apabila Farisa dikejutkan dengan kemunculan dua jejaka , Harry dan Burn yang berhasrat menjalinkan hubungan istimewa dengannya. Satu dilema yang menuntut pertimbangan yang penuh cabaran.
 
Harry, seorang salesman jalanan yang terlebih dahulu menjalinkan hubungan mesra dengan Farisa merasa tergugat apabila Burn muncul sebagai rival yang mencetuskan perebutan. Dalam masa yang sama Farisa berdepan dengan konflik perbezaan darjat dan kedudukan Burn sebagai Eksekutif Junior di syarikat bapanya yang menyukarkan hubungan mereka. Di samping itu, Farisa secara kebetulan bertemu semula dengan Bell dan Sam (pengkid) yang turut berebut untuk menjadikannya sebagai pasangan mereka. Konflik cinta tiga segi yang berbeza senario telah mewarnai catatan kehidupan Farisa, si gadis tomboy. 

So ??? ape korang rasa ??? best tak cerita nie ???

Memandangkan Emma adalah one of peminat Scha Alyahya nie.... so nak share dengan korang Profile Scha Alyahya nie...

Name: Sharifah Nor Azean binti Syed Mahadzir Al-Yahya
Nickname: Scha Al-Yahya
D.O.B: 30th May 1983
P.O.B: Sungai Petani, Kedah
Height: 5′7
Weight: 50 kg
Profession: Wealth Advisor (Still under training)
TVC: Hotlink, Nokia, Olay
Movies: Antoofighter, Histeria, Papadom
Drama: Impian Illyana, Sadiq & Co., Honeyz, Bella, Awan Dania
Fav Music: Dance music
Fav. Drink: Watermelon Juice
Fav. Color: White
Fav. Artist: Vanidah Imran, Afdlin Shauki, Johnny Depp, Julia Roberts
Fav. Place: Club Med
Idol: Tun Mahathir
Bad Habit: Think too much 
Good Quality: Funny at times 
Best Experienced: Won Dewi Remaja Title (2005/06)
So, kepada peminat Scha boleh add kat fb dia....SCHA ALYAHYA , Scha Alyahya

 
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!