-->

Wednesday, March 30, 2011

Wahhhh dah ade anak lah...!!! Congrats..

04.20 pm ~~ Selamat petang sume!! tea time lah sekarang nie.... so ape lagi jom baca entry aku kali nie....Semalam aku agak terkejut la jugak, yerlah tiba-tiba aku dapat massage dari Ghani cakap hani dah bersalin!! hah !! terkejut beruk jugak lah aku bila dapat tahu.. mana tak nye aku rasa baby dia kecik lagi kot... perut pun tak lah besar sangat... so untuk mendapatkan kepastian aku pun call lah member aku nie... Ieda.. 


Then kami sama-sama terkejut and terperanjat lagi... ( Terkezut mak nyah... ) kteorang tak percaya... ingat si Ghani nie main-main... nak kata lawak April fool belum habis bulan March lagi.. ( takkan nak advance kot??? )


So untuk mendapatkan kepastian Ieda suruh aku call tuan empunya badan... mestilah Mrs Hanie... coz Ieda tak ada kredit nak call... (Tulah kepentingannya kredit... kan senang!! Thank you kepada boss aku sebab baru bayar bil Maxis semalam... so boleh lah aku guna handphone office jer... jimat sket... hahahaha hape la ko nie emma kedekut betul !!! )


Dan akhirnya persoalan kami terjawab jugak bila Mrs Hanie nie buat pengakuan yang dia baru lepas due... sakit pun tak hilang lagi !!




Anyway, congrats Mrs Hanie & Mr Hafiz for your new baby... dengar cerita dapat baby boy kan ??? wah hero lah macam nie... ( tak sabar nak tengok baby!!! ) 









To Mrs Hanie, semoga cepat sihat and baby pun sihat !! ( Coz aku dengar Hanie cakap semalam baby ada masalah sikit. Tu yang keluar awal tu... ) 




Note : Walau apa pun Emma, Ieda, Shida, Ghani, Ayu, Sam sayang kat Mrs Hanie... semoga happy and berbahagia selalu friends......!!! 



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!