-->

Google+ Followers

Monday, March 14, 2011

Hidup baru

Mulai dari hari ni aku tak nak 
toleh ke belakang lagi.. aku x nak kenang atau ingat 
pada orang yang da buang aku dari hidup dia
Mudah bagi dia untuk tuturkan segalanya
Tapi dia silap.. dia hanya kejar bayang-bayang
yang belum pasti dia akan dapat..
aku yakin satu hari nanti dia akan sedar
mana satu yang dia cari..

And aku tak pasti sama ada aku masih mampu
untuk terima dia lagi atau tak..
biar Allah yang tentukan segalanya...
Aku hanya mampu merancang tapi 
Allah yang tentukan...

Walau macam mana aku sayang and cintakan dia
tapi aku sedar, if dia bukan ditakdirkan untuk aku,
aku kena lepaskan dia dengan rela hati...
Aku tak pernah simpan perasaan dendam untuk dia,
tak pernah sekali pun...

Lima tahun mengajar saya untuk sayang orang lain 
dengan sepenuh hati, ajar saya erti kehidupan dan
ajar saya erti pengorbanan dan kejar impian selagi termampu
saya tak kan lupa segala-galanya yang pernah kita 
kongsi bersama walaupun masa terlalu singkat dan 
cemburu dengan segalanya...

Dan seandainya Allah bagi saya pilihan, 
saya nak kembali ke masa lima tahun yang lalu...
Namun semua tu takkan terjadi
Saya kena redha and terima segalanya...
Biarlah masa yang tentukan...segalanya....

Apa yang boleh saya buat hanya,
doakan segala kebahagiaan yang awak impikan...
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!