-->

Monday, March 21, 2011

Semakin tabah

Morning all, hari ni aku nak mulakan hari aku dengan mood yang sangat ceria... 
Tak nak dah cite-cite sedih nie dalam kamus hidup aku!!  
( betul ker nie emma??? mesti selalu senyum k)  
senyum tu kan penawar segala kedukaan... betulah kata orang disebalik dugaan pasti ada kebahagiaan. And sekarang aku percaya semua nie.. 
Dan aku percaya dengan takdir yang telah ditentukan. 
Apa pun aku kena banyak bersabar.. 
Allah pasti akan bantu orang yang bersabar ni kan ??? 
( hehheehe berfalsafah lak aku pagi-pagi nie ) 

Thanks Ieda and waniey kerana sentiasa ada disisi ketika aku sedih. Korang banyak bagi semangat kat aku... 
And thanks Hadi coz being my best friend and selalu buat saya ketawa balik...  
( keep our secret k !! hahahahha )

Apa-apa pun aku semakin tabah 
( da tajuk lagu Tabah la pulak.. sure Mazlela terkejut aku post tajuk lagu dia dalam entry aku nie... sorry kak mazlela...) 
and aku dah sentiasa tersenyum and kembali balik kepada perangai 
aku yang ala gila-gila tu  
( but emma tak gila lagi k )

Emma sayang korang semua.... muah..muah...muah


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!