-->

Google+ Followers

Thursday, December 13, 2012

Kiamat 21.12.2012



Assalamualaikum uoals,


Heboh di serata dunia,
Bila ada yang mengatakan kiamat akan berlaku 21 disember nie,
Dah tertulis ke tarikh tersebut dalam Al-Quran ???
Tak kan !!!
Yang nyata kiamat tetap akan datang,
Cuma kita tak pasti bila ...
Tadi, waktu Emma nak keluar lunch,
Adalah seorang hamba Allah nie bertanya,
" Betul ke kiamat 21 Disember nie ??? "
Lalu Emma jawab,
" Kiamat tetap akan datang, Kalau Allah kata Ya, maka Ya lah kiamat akan tiba. "
Terlalu banyak fakta yang memesongkan akidah kita,
Yang nyata,
ALLAH MAHA MENGETAHUI



www.tips-fb.com

4 comments:

  1. Kalau kiamat dah dekat betul maksudnya 21disember nie tak ada nya kita hidup macam nie. Dah akan muncul tanda tanda besar. Mengarut je semua nie. Kiamat itu pasti

    ReplyDelete
  2. @fifie betul tu, banyak sangat info yg mengarut nak pesongkan diri kita sekarang nie.

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!