-->

Google+ Followers

Monday, October 20, 2014

Dugaan lepas kawin



Assalamualaikum uoals,




Wah kemain bersarang-sarang dah blog nie,
Tak kiralah ada yang sudi lagi nak baca atau tak..
But kat sinilah tempat emma nak share pape yang emma rasa -..-
Betul ke idak ???? no comment =)

Alhamdulilah, lepas je kawin nie...
Memang terlalu banyak dugaan yang kteorang alami
Tapi tu semua memang adatlah kan bagi yang baru kawin
Setiap pasangan pasti akan rasa rintangan
Dan Alhamdulilah, walaupun kadangkala agak perit nak hadap
Tapi telankan jugaklah

Kadang-kadang kata-kata berbisa dari mulut manusia yang bermulut longkang
Adakalanya mampu membuatkan hati dan perasaan rasa tersinggung !!
Tapi.... mulut tempayan boleh tutup, tapi mulut longkang pakai febreze pun belum tentu hilang bau lagi...
So... redhakan aje -..-!

Dugaan lepas kawin jugak yang kteorang rasa
Bila......
Masing-masing laki bini demam bersilih ganti...
Kalau demam biasa-biasa tak pe lagi
Ni sampai dah tahap menggigil bak kat kutub utara
Kejap sejuk kejap pulak rasa panas macam dalam oven
Tu belum lagi di kira dengan batuk dan selesema
Sampaikan ubat dah habis,
Batuk dan selesema tak hilang-hilang jugak

Tapi tak sangka,
Dalam setiap dugaan yang kteorang lalui
Terselit kegembiraan yang tak terhingga
Tak mampu nak bayangkan dek akal.... ^_^





www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!