-->

Google+ Followers

Thursday, September 11, 2014

Throwback ~ Majlis Bertandang (Pihak Lelaki)



Assalamualaikum uoals,


Alhamdulilah, Majlis bertandang  di pihak lelaki pun dah selamat berlangsung.
Pada 2 August 2014 di Juasseh Tengah Kuala Pilah, Negeri Sembilan.
Maka tamatlah segala pening dan stress kami berdua.
Maklumlah, selagi majlis tak habis, 
Selagi tu lah masing-masing stress,
Itu tak siap..ini tak settle...
Tapi Alhamdulilah,
Majlis berjalan dengan lancarnya...

Terima kasih kepada semua yang hadir,
Family, saudara mara dan kawan-kawan yang hadir.
Kali nie family emma dapat berkumpul semua.
Coz time majlis kat KL haritu akak ipar emma tak dapat nak datang coz anak buah emma demam.
Kali nie, family potrait penuh one family...
Dari mak ayah, adik beradik sampai ke anak buah .. cukup Frame :)

Terima kasih kepada family suami yang bertungkus lumus 
Untuk majlis kami :)


Lastly, khas untuk korang...

:)

www.tips-fb.com

2 comments:

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!