-->

Google+ Followers

Thursday, January 16, 2014

Tambah satu lagi !!!!



Assalamualaikum uoals,


Bakal bertambah usia sekejap lagi
Sedar tak sedar dah tambah lagi usia
Opssss nasib baik still kat angka "2" lagi...
Kalau dah naik angka "3" alahaaiiiii

Bakal bertambah usia
Mematangkan diri sendiri
Dah mampu nak fikir baik buruk
Dah mampu nak buat keputusan
Dah mampu berdikari

Setahun yang lepas bila time macam nie
Semua duk pakat tanya
"Bila nak kawen, kawen and kawen !!! "
Memang dah tak boleh nak lari punya !!!
Tapi tahun nie ???
Dah boleh agak dah....
Mesti tanya...
"Bila kendurinya ???? "
CONFIRM !!!!

Mama,
Terima kasih bawa emma ke dunia
Terima kasih bersusah payah jaga emma
Siang dan malam
Izinkan emma tumpang kat rahim mama
Emma sayanggg mama !!!
Walaupun mama tak sihat
Tapi kteorang still jaga mama
Sebab...
Mama hanya seorang !!!
Tak ada gantinya !!!

Ayah,
Terima kasih hadirkan emma
Terima kasih besarkan emma dengan kasih sayang
Walaupun garang
Tapi tetap sayangkan anak-anak !!!
Ayah, tak ada ganti
Tak siapa boleh ganti ayah
Emma sayang ayah !!!

Alhamdulilah,
Bersyukur di lahirkan dalam keluarga yang penuh kasih sayang
Gelak ketawa
Kutuk mengutuk
Gaduh lumrah dunia
Tapi kami tetap bersama !!!



www.tips-fb.com

9 comments:

  1. Selamat ulangtahun ema. May Allah bless you

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum yangg, alhamdullilah. tambah umur dah. hihi takpe tahun ni kan nak langsung.. bila tarikhnya? harap2 sheila larat nak hadir. hihi :)

    Selamat hari lahir dear emma (",)

    ReplyDelete
  3. Happy bufday emma!! semoga happy selalu ya..mcm xlama lagi je nk mkn ns minyak emma kan..jemput iman nt ya :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari jadi, moga dipemudahkan segala urusan dan dimurahkan rezeki emma.. ^_^

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum emma...yang bertambah tu angka je tetap mcm muda lg...:)

    ReplyDelete
  6. semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, dan dipertemukan jodoh.. ;D

    ReplyDelete
  7. Happy birthday dear...hoho...semoga panjang umur dam di murahkan rezeki...

    ReplyDelete
  8. Salam.. Jom singgah sini http://ayuzulkifle.blogspot.com/
    =)

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!