-->

Google+ Followers

Saturday, October 30, 2010

my story.....

Hai.... lama da buat blog nie... tapi x penah nak updated pape.... okay... lets start about me..... jeng... jeng... jeng....
Once upon a time.....heheheh Nur Azimah Mohamed Esa... tu nama dalam IC.... tapi semua orang panggil aku Emma.... Bukan Erma Fatimah, Emma Watson atau sebagai nye.... i have my own identity.... Dilahirkan di HKL pada 16 January 1988 maka bermula nye alam pengenalan dalam dunia nie.... hehehe....mendapat pendidikan awl di Sk Kmpung Bhru then aku sambung lagi di Smk Puteri Wilayah dan Sm Teknik Setapak... LIFE ?? hurm aku skang sentiasa bz ngan keje yang byk setiap hari.... hehehhe x de la byk sgt pun.... hari2 menghadap drwg yang x penah nak habis... kadang2 muak jugak.... da keje aku macam 2 kan??? nak wat cam ne... redha jer... n aku x penah pun terfikir akan ada pada kedudukan aku skang.... lebih2 lagi capai cita2 aku selama nie.... (Interior Designer) hahahah...but aku bersyukur sgt2.... HOBBY??? urm aku nie suke sangat menyanyi... (walaupun suara x la sedap sgt pun...) so bile aku rase tension or ada masa mesti aku akan ajak member2 yang sekepala ngan aku gi karaoke....LOVE??? urm.... da ada yang istimewa dalam hati nie... dulu hingga kini... x penah berubah.... same as 5 years ago... walaupun macam2 halangan dan dugaan...aku still sabar menghadapi nye.... hhehehe sape die??? nanti la aku cite k!!!

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!