-->

Google+ Followers

Saturday, September 3, 2016

SUMBER AYU RAHSIA KEWANITAAN



Assalamualaikum uoals,

Setiap wanita sentiasa inginkan tubuh yang sihat, bebas dari sebarang penyakit yang membolehkan kita menjalani kehidupan  seharian dengan selesa.


Kadang kala kita sering terlupa yang aspek penjagaan " miss V " kita pun perlu di ambil kira. Haaa korang pernah dengar tentang "Pembersih Kewanitaan Daun Sirih dari SUMBER AYU " ??? Sekarang nie korang tak perlu risau lagi tentang penjagaan MISS V sebab ekstrak dari SUMBER AYU nie telah dipertingkatkan FORMULASI dan BERWAJAH BARU yang lebih segar dan mengekalkan bentuk botol yang diinspirasi daripada keanggunan lekuk tubuh wanita. 


Ianya juga telah di perakui HALAL oleh JAKIM dan sesuai di pakai oleh semua wanita di setiap peringkat umur. 



Ada enan wangian yang boleh korang pilih :-

»» Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU ORKID
Haruman segar dari kuntuman orkid, memberikan wangian ringan dan rasa bersih yang kekal sepanjang hari. Sesuai buat wanita ayu yang sentiasa mengekalkan keanggunan dalam pelbagai cara.

»» Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU MAWAR
Wangian mawar mekar yang manis memberikan aroma yang menenangkan dan rasa bersih sepanjang hari. Pilihan bagi mereka yang berjiwa romantis.

»» Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU FLORAL
Kombinasi percikan aroma pelbagai bunga memberikan rasa segar sepanjang waktu. Ciptaan ideal bagi wanita yang sentiasa ceria dan bersahaja.

»» Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU MUSK
Aroma semula jadi kasturi yang ringan menyuntik kesegaran optimum agar kekal sepanjang hari. Varian yang sesuai dengan wanita yang sentiasa kehadapan dan meminati haruman patchouli yang terkenal dengan nuansa anggun.

»» Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU GAMBIR
Bauan herba yang harum serta memberikan kesegaran semula jadi. Pilihan terbaik buat wanita klasik yang sofistikated dan menghargai sentuhan alam di dalam kehidupan.

»» Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU FRUITY
Aroma manis buah-buahan tropika mampu memberikan anda rasa bersih dan segar sepanjang hari. Pilihan terbaik bagi si gadis yang ceria, lincah dan sentiasa bersedia dan yakin dalam apa jua keadaan.

Macam mana nak dapatkan nya ??? 

Korang boleh dapatkan di semua pasaraya utama dan farmasi.

Harga ???

RM 3.60 (90ml) / RM 5.80 (200ml)

Mudahkan ??? Emma paling suka wangian FRUITY. Sebab ianya sangat selesa dan kekal harum walaupun sentiasa sibuk dengan kerja. Dan yang penting, suami pun semakin sayang :-) :-) 



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!