-->

Google+ Followers

Saturday, September 3, 2016

HARUM MALAM RAHSIA KECANTIKKAN WANITA


Assalamualaikum uoals,

Luaran nampak cantik, dalaman pun kena jaga jugak !! Kadang kala kita sanggup berhabis duit untuk nampak cantik pada luaran. Tapi kita lupa yang dalaman pun kena seiring dengan kecantikkan luaran !! Lebih-lebih lagi wanita yang dah nak masuk 30 series nie. Penjagaan dalaman amatlah perlu di titik beratkan. Lebih-lebih lagi yang dah berkahwin. Sebab apa ??? Penyakit KANSER adalah pembunuh wanita no 1 di dunia. Sebelum terlambat lebih baik kita berusaha untuk mengelakkannya. Betul tak ??? 

Korang pernah dengar tentang produk HARUM MALAM ??? Ni salah satu supplement yang emma dah cuba dan hasilnya alhamdulillah. HARUM MALAM adalah supplement dalaman yang dapat mewangikan tubuh di samping berkesan sebagai "perapat". Ianya juga dapat membantu menyihatkan dan mencegah bau badan, mencegah masalah dalaman wanita, menghilangkan masalah keputihan dan gatal-gatal pada vagina, memberi tenaga dan menambah stamina untuk aktiviti seharian.



Golongan yang sesuai
✔ Wanita yang telah berkahwin
✔ Anak dara
✔ Wanita yang menyusukan anak
✔ Sesuai juga untuk wanita berusia 50 tahun keatas.

Wanita yang mengandung adalah ❌tidak digalakkan untuk mengambil supplement ini. (Mengalami kesukaran kerana laluan yang sempit dan ketat).

Kelebihan HARUM MALAM

✔ Mengatasi masalah keputihan
✔ Menghilangkan kegatalan dan masalah bau di Miss V
✔ Menegangkan, mengetatkan dan merapatkan otot rahim
✔ Memberi tenaga dan kecergasan
✔ Membuang toksin di dalam badan
✔ Melawaskan sistem penghadaman
✔ Melancarkan perjalanan darah dan kitaran haid
✔ Membuang angin di dalam badan
✔ Mengurangkan masalah bau badan
✔ Menguatkan keinginan hubungan seksual
✔ Anti penuaan dan mencantikkan bentuk badan
✔ Membesar dan menegangkan payudara
✔ Membentuk punggung agar lebih montok
✔ Membakar lemak berlebihan
✔ Mengawal berat badan
✔ Mengempiskan perut buncit
✔ Menyubur dan merapatkan pintu rahim
✔ Menghalang jangkitan kuman dan virus
✔ Memberi perlindungan anti oksidan yang tinggi
✔ Meningkatkan pengaliran darah yang membantu rangsangan seksual

KANDUNGAN HARUM MALAM


CARA PENGAMBILAN

Hanya satu sudu sebelum sarapan dan satu sudu sebelum tidur. Ingat, korang kena gunakan sudu plastik je tau supaya khasiatnya tak hilang. Selepas di buka botol, boleh disimpan di dalam peti sejuk. 


PANTANG LARANG PENGAMBILAN

❌ elakkan minuman berais
❌ ibu mengandung di larang pengambilan
❌ banyakkan minum air kosong
❌ minum ikut sukatan yang di benarkan sahaja

Testimoni dari pengguna

Terdapat banyak lagi testimoni dan feedback yang boleh korang tengok pada link di bawah. Untuk sebarang pertanyaan, belian atau info lanjut korang boleh tengok di link yang emma dah sediakan ya !!! Oh ya, HARUM MALAM dijual pada harga RM 33 (sm) & RM 39 (ss) untuk 25ml. Harga tersebut tidak termasuk kos penghantaran.






MILLENNIAL GEN SDN BHD

website 

Facebook
(Kelab Ibu Cantik - Millennial Gen)

Instagram

Oh ya, jangan risau sebab produk HARUM MALAM ni HALAL dan telah berada di pasaran selama 7 tahun. 

Sebelum beli pastikan botol produk adalah original ya. Boleh rujuk pada pembalut botol dan no siri.


www.tips-fb.com

2 comments:

  1. Perempuan...kena jaga penampilan diri...dalam dan juga luaran...kalau bermekap tebal 3 inci pun tapi badan tak sihat, berbau pun tetap tak elokkan...

    ReplyDelete
  2. Betul tu, wanita memang kena panampilan samada dah berkahwin atau belum.. Biar cantik dalam dan luar...


    www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!