-->

Google+ Followers

Friday, May 18, 2012

YANA SAMSUDDIN dalam : AKU ADA, KAU ADA ???


Assalamualaikum uoals,

24 Mei 2012,
Industri seni perfileman akan di gemparkan dengan Filem terbaru arahan Rahlia Ali.
" AKU ADA, KAU ADA ??? "
Menampilkan pelakon yang memang kiutttt " Yana Samsuddin " di bantu oleh ....
Anugerah Pelakon Paling Popular.. sape lagi kalau bukan Adnan Sempit.. eh silap.. Shaheizy Sam !!
Sesuai tak dorang nie ???
Sesuai kan... layannnn  ^ ^


SINOPSIS :-
Filem muzikal romantik komedi ini mengisahkan dua seteru, Tina dan Nordin, yang sentiasa bertembung dengan satu sama lain sebagai petunjuk daripada muzik. Walau bagaimanapun, ditengah-tengah pertikaian yang berterusan mereka berdua akhirnya jatuh cinta, membawa satu set baru mendapat komplikasi seperti mereka masing-masing enggan untuk mempercayai bahawa ia adalah mungkin untuk lain untuk membalas.




Opsss lupa nak share dengan korang semua.  yang baru-baru nie Yana Samsuddin merupakan TOP TREADING YAHOO MALAYSIA.... CONGRATS !!! YANA SAMSUDIN TOP TEADING YAHOO MALAYSIA


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!