-->

Google+ Followers

Thursday, May 10, 2012

Blogger Aizuddin a.k.a Mr Secretary di FITNAH !!



Dalam dunia nie,
Kita tak pernah lari dari masalah,
Kita tak pernah lari dari hasad dengki orang lain,
Kita tak pernah lari dari fitnah insan yang busuk hati...

Semalam kecoh dunia blogging apabila blogger Aizuddin dikatakan membeli undian ...


 " Dengan nama allah, Aku tak pernah membayar mahupun membeli undian untuk digi woww award.. aku tak pernah berurusan dengan pujangga rimba. dan aku tak tahu hamba allah mana yang guna nama itu.Sesungguhnya Allah mengetahu. fitnah yang dilemparkan buat aku tak kuat weh. terketar2.. . mengalir air mata. Kenapa aku jadi mangsa kerana mereka mahukan wang.. Allah maha besar. Insyallah, "

copyright from Facebook Muhammad Nur Aizuddin

Ikuti penjelasan beliau mengenai isu nie...KLIK SINI



Nota kecik : Aizuddin, jangan patah hati, jangan patah semangat. Coz Emma tau usaha keras Aizuddin nak dapatkan undi dari semua.  !! hehehhehe gud luck !!!


www.tips-fb.com

3 comments:

  1. Tak semua orang yang suka kita, apepun. Kita hanya mampu jadi yang terbaik untuk diri kita je.

    ReplyDelete

Ala... janganlah pandang jer keyboard yang mahal tu.. meh komen-komen kat blog nie!!!